Plátanie dier. Nech žije skracovač linkov!

Tak som tu zase. Vďaka opakovaným radám a pokusom, sa mi podarilo dopracovať k stránke lnk.sk.

Čo to má byť?

Menší návod, prosím pekne. 

Kto náhodou nevie o čo ide, písala som o tom v mojich minulých lamentoch. Ešte sme sa nikam nedopracovali v odblokovaní stránky, tak zatiaľ skúšame nájsť rôzne alternatívy.

V princípe však ide o to, že:


1. Otvoríte si stránku. Napríklad lnk.sk.
2. Zadáte link, ktorý chcete skrátiť a skopírujete ten, ktorý vám skracovač vypľuje. V tomto prípade ten https://lnk.sk/alkl.


Link v takejto forme prejde blokovacím algoritmom facebooku a po rozkliknutí presmeruje užívateľa na link https://klub-blog.blogspot.com. Čo v princípe znamená, že sa odkaz v takejto forme stane zdieľateľným aj na fb.

Viď. moja skúška na facebook page tohoto blogu.



Jedinou nevýhodou je, že platnosť linku je podľa všetkého časovo obmedzená. Doplním keď to budem vedieť presnejšie.

Komentáre

  1. Jitka z Klubu blogerů na FB už tento problém zmiňovala, zkoušela jsem to od sebe a problém nahlásila, ale nejspíš to je stejně k ničemu. Opravdu by mě zajímalo, kde je chyba, jestli vás někdo napráskal a proč.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Práveže, nechcem zachádzať do konšpirácii aj keď by som mala nejaký tip.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára