Nahlásená stránka a hromžiaca Surly.

Resp. čo iné môže robiť. Je to impulzívna bytosť. Navyše má na to aj bloggerskú prezývku. Viď "surly" aka nevrlý.

Pevne verím, že len spamový algoritmus f*cebooku si z Klubu blogerov robí dobrý deň. (Vedeli ste, že nemôžete propagovať príspevok na vašom fb fanpage ak obsahuje slovo  f a c e b o o k? Dobré čo?

Lebo ak si pomyslím, že by bol niekto tak neprajný, že nahlási obsah klubu ako nevhodný, tak sa mi nožík vo vrecku otvára v "ultimate surly" móde. (Ak také čosi neexistuje, tak som to práve vymyslela.)

No hovorí sa, lepšie raz vidieť ako stokrát počuť: 


No, keď už som sa vyfňukala. Presne ako sa to pre správny autorský blog, ktorý sa proti svojej vôli mení na osobné/denníkoidné čudo, patrí. 

Môžem prejsť k svojmu pokusu, o ktorom píšem aj na svojom fb page. 


Jeho pointou je:


1. Skúsiť zdieľať odkaz https://klub-blog.blogspot.com/ na facebooku, aby sa otvorilo oznámenie (viditeľné na snímke vyššie)

2. Preklikať sa tlačidlom "Pokračovať" na samý koniec, až kým sa neukáže nasledovná výzva:



3. Zvoliť možnosť "Nesúhlasím s rozhodnutím"


Moja teória je, že ak to spraví dosť ľudí, tak sa algoritmus blokujúci spam na fb spamätá. V skratke. 

Snáď ten trik zaberie. Ak nezabralo, že im Jitka S. podľa jej slov tretí mesiac vypisuje a nič sa nedeje. Ani odblokovanie, ani odozva.

Dnešným dňom mi došla trpezlivosť a svojou slabou angličtinou som aj ja zosyslila správu pre technickú podporu. 

Tak zostáva už len čakať. 

A dúfať, že nám s tým "zdieľaním" pomôžu aj iní. Aby čo najviac ľudí nesúhlasilo s bannom. Aby to zabralo a aby sa to už nezopakovalo. 

Lebo meniť doménu celého klubu, zakaždým keď niekomu neprajnému napadne nahlásiť nás, je tiež o hubu.

Tvorba na blogu je naša, nepovzbudzujeme k ničomu škodlivému, nikde nespamujeme, pokiaľ viem nikoho nešikanujeme atď. Takže si myslím, že máme právo fungovať a byť zdieľateľní.


No dovtedy nám zostáva len jedna možnosť. Ak teda chceme niečo klubové zdieľať na facebooku. O tom som písala v článku Plátanie dier. Nech žije skracovač linkov!

Komentáre