Prvý deň HW: Zvyky a zlozvyky


Alebo keď začiatky sú ťažké.

Nuž ako som sľúbila, tak sa teraz vraciam aj s hlásením z prvého dňa výzvy. Tu je odkaz na predošlý článok pre tých, čo si nie sú istý o čom je reč.

Mojou dnešnou misiou bolo odhaliť svoje dobré a zlé vlastnosti, čo sa mi teraz celkom hodí v kontexte implementácie nadobudnutých poznatkov pri tvorbe životopisov.
Ďalej som sa mala zamerať na svoje zvyky a ako si ich udržať, ako aj zlozvyky a pouvažovať o tom, ako im predchádzať. Prípadne zistiť ako by som mohla tie zlozvyky obrátiť vo svoj prospech.


Toľko na úvod, teraz nasleduje môj silno inteligentný komentár ku dňu č. 1.

Hlásenie o 04:50  Je iba ráno prvého dňa experimentu a už mám pocit akoby mi neexistujúci mozog chcel vyskočiť z hlavy. 
Dôvod je jednoduchý. Moje telo sa rozhodlo, že si bezspánkovú noc, ktorá má byť súčasťou noci zo štvrtka na piatok, spraví hneď prvý deň.

Aby sme si rozumeli. Išla som spať krátko pred polnocou no moja myseľ sa rozhodla, že na miesto spánku bude šrotovať nad zmyslom existencie, mojim mizerným životom v koronakríze, faktom, že sa možno zo mňa stane bezďák a potom množstvom stratégii na oživenie tejto karikatúry blogu, nápadov ako by som mohla pomôcť s jednou rubrikou v KB a čoraz častejšie sa vracajúca myšlienka na copywriterský freelancing, čo ma ďalej privádza k myšlienke vytrvať v kurze Online marketingu. To všetko okorenené úvahami o prázdnote môjho ja.
Nakoniec sa to ešte celé spustí odznova niekoľkokrát za sebou. Juchú!

Vydržala som len do siedmej, keď ma definitívne vyplo. Prebrala som sa až čosi pred jedenástou s pocitom, že mám mozog v bubline, v očiach piesok a plece ma neprestalo boliet. 
Dobrý efekt šlofíka síce fyzicky som síce fyzicky nepocítila no aspoň už dokázala sformulovať súvislé myšlienky. Tak sa mi s pocitom akoby ma prešiel valec podarilo pustiť do napĺňania vytýčených cieľov.

Záverečné hodnotenie

Nakoniec sa mi podarilo zamyslieť ako mi môžu nové poznatky pomôcť pri formulovaní životopisu a prípadného motivačného listu. Bol to celkom zaujímavý proces. 

Okrem toho som vypracovala nové nápady pre klub blogerov, ako aj vlastnú tvorbu. Naveľa som zahájila migráciu zo starého blogu, ako aj prvotné plány na presun cyklu básní (Zapomienky, o ktorých kedysi padla reč) na Wattpad (čo mám zatiaľ naplánované na piaty deň výzvy, t.j. na sobotu). 
Celkovo mám pocit, že som spravila kus práce. No stále to mohlo byť lepšie. O dosť.

Čo sa pravidiel výzvy týka, podarilo sa mi vynechať zakázané potraviny, udržať si dobrú náladu. Spoľahlivo som sa vyhýbala sociálnym sieťam. (Pokiaľ som samozrejme neriešila niečo "pracovne")
To vstávanie o piatej je diskutabilné. Vstať som síce vstala (ráta sa to aj keď som vôbec nespala?), no okolo siedmej ma aj tak vyplo a spala som skoro štyri hodiny. 

No dobre som nevyzerala ani náhodou a ani k cvičeniu som sa nedostala. 

Sústredenie sa na jednu vec miestami tiež nevyšla, keďže som súbežne pracovala na štyroch veciach a na troch z nich aj intenzívne. 

Suma sumárum, pri takom pomere vecí, ktoré sa mi nepodarilo dodržať, je jasné, že ani bod o neflákaní sa, mi veľmi nevyšiel.

Som zvedavá aký úspech budem mať zajtra. 


Komentáre