Knižná výzva 2019


Zdravím a prajem všetko dobré do nového roku 2019. 
Nakoniec sme viac, či menej šťastlivo zahájili obdobie široko ďaleko známe ako 2018 2019 a tak som sa zastavila, a na chvíľu sa zamyslela.
Po akých knižkách by som mala siahnuť, až sa skončí január a s ním aj obdobie, keď jediné dokumenty, ktoré stíham čítať, sú skriptá a iné materiály kľúčové pre prípravu na skúšky.  [Pre niektorých medzi inými možno aj Byblia.(doplňte podľa ľubovôle alebo vierovyznania)]

Knižiek je samozrejme viac. Knižky, ktoré som rozčítala, chystala sa prečítať alebo som si ich pridala do to read listu napríklad aj v duchu samovzdelávania sa v hororovom žánry.
Keďže mám rada výzvy a Knižná výzva od Ells, už v mojom živote figuruje dostatočne dlho na to, aby sa stala jeho neodmysliteľnou súčasťou, tak sa do nej púšťam aj tento rok.
Osobne mi najviac vyhovuje dať si minimálny cieľ, aby som ho mohla prekročiť a mať tak zo seba lepší pocit. Príkladom toho je aj minulý rok. (odkaz sa otvorí v novom okne)
Preto je mojim tohto ročným cieľom prečítať aspoň tých desať kníh.

1. J. K. Rowling: Harry Potter a dary smrti 
2. J. A. Baratynskij: Hviezda
3. Jeff Grubb: Warcraft 3. - Poslední strážce
4. Marián Kubicsko: Veža elfov 
5. Toronto Nara: Picassovo pokušenie 
6. Peter "Expl0ited" Altof: Nie som básnik 
7. George R. R. Martin: Ledový drak 
8. Cornelia Funke: Atramentové srdce 
9. Cornelia Funke: Atramentová krv 
10. Cornelia Funke: Atramentová smrť 


EDIT 05. 01. 2020:

Komentáre

  1. Prajem veľa šťastia! Som rada, že konečne vidím niekoho, kto číta Zaklínača, nakoľko tú sériu absolútne zbožňujem!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To som rada. (že aj tebe sa páči) Azda sa o ňom raz zmieniš aj v Book clube. :-D

      Odstrániť

Zverejnenie komentára